Розробка стратегії
google_title
Розробка стратегії розвитку компанії | Ardenis
google_description
Стратегія - підхід до досягнення цілей підприємства, заснований на глибокому аналізі зовнішньої і внутрішньої ситуації і траєкторії руху
google_keywords
розробка стратегії, маркетинг стратегії, створення стратегії
Всі люди діляться на два типи. Одні, вирушаючи в найближчий супермаркет, складають детальний список покупок і строго його дотримуються. Другі йдуть в магазин за сіллю і повертаються з двома пакетами продуктів. Не маючи плану, вони відволікаються на акції і знижки, витрачають зайві гроші, виходять за рамки особистого або сімейного бюджету. Результат – порожній гаманець і […]
Навігація:
Всі люди діляться на два типи. Одні, вирушаючи в найближчий супермаркет, складають детальний список покупок і строго його дотримуються. Другі йдуть в магазин за сіллю і повертаються з двома пакетами продуктів. Не маючи плану, вони відволікаються на акції і знижки, витрачають зайві гроші, виходять за рамки особистого або сімейного бюджету. Результат – порожній гаманець і гора непотрібних товарів. Те ж саме відбувається і в бізнесі. Не маючи детально продуманої стратегії бренду, розпорошуючи увагу на другорядні проблеми та через відсутність чітко сформульованих завдань, неможливо ефективно працювати і розвиватися.
Що таке стратегія бренду
Стратегія бренду - це цілісне і всеосяжне бачення подальшого шляху компанії або продукту. Вона включає в себе абсолютно всі складові, так чи інакше пов'язані з брендом. Від філософії та ідеологічної платформи до показників, що піддаються математичному обрахунку (місткість ринку, KPI, оцінка досягнень та ін.).
Бренд – це не тільки фірмовий стиль і картинки із зображенням основних елементів корпоративної символіки. Це комплексне, всеосяжне рішення, що складається з неймінга, дизайну і бренд–стратегії. Остання визначає імідж бренду, його реакцію на зміни українського і світового ринку, затребуваність у цільової аудиторії.
Професійно розроблена стратегія розвитку бренду дозволяє:
Виділятися на фоні конкурентів. В сучасних умовах, коли ринок переповнений пропозиціями, залишатися унікальним дуже і дуже складно. Бренд-стратегія допомагає проаналізувати зовнішню ситуацію, знайти власну нішу, диференціюватися від конкурентів. І у підсумку, запам’ятатися покупцям.
Вибудувати емоційний зв’язок зі споживачами. Ефективна взаємодія з клієнтами і покупцями передбачає вибудовування таких відносин, при яких останні не тільки користуються продуктом, але і рекомендують його своїм знайомим, поширюють інформацію про бренд в соціальних мережах, на інтернет-форумах і т.д.
Збільшити значимість компанії, продукту або послуги для користувачів. Створення стратегії бренду та її подальша реалізація дозволяє надати продукції додаткову цінність, зробити її більш привабливою і цікавою для кінцевого споживача.
Види стратегій
Серед всіх видів стратегій необхідно виділити три найбільш важливих:
1. Комунікаційна стратегія бренду. Враховує всі аспекти взаємодії зі споживачем. Її завдання і основна суть полягає в тому, щоб забезпечити бренду інформаційну підтримку, нейтралізувати негатив, донести певні відомості як до цільової аудиторії в цілому, так і до окремих її груп. Ефективний брендинг в сучасних стратегіях комунікації зі споживачами є ключовим елементом, що забезпечує успіх бізнесу.
2. Маркетингова стратегія бренду. Це довгостроковий план, мета якого полягає в просуванні компанії, продукту або послуги на ринку. Для вирішення цього завдання проводять дослідження цільової аудиторії, конкурентного середовища, ринку. На основі отриманої інформації маркетологи створюють і запускають рекламні кампанії, працюють з процесами ціноутворення, вирішують інші проблеми, пов’язані зі збільшенням присутності на ринку.
3. Бренд-стратегія. Стратегія бренду – це, перш за все, вивчення і аналіз. Ринкових трендів, цільової аудиторії, конкурентного оточення, інших критично важливих параметрів, на базі яких формулюється інсайт (неусвідомлений, але сильний мотив, що змушує вибирати товар певної марки) і стратегія позиціонування бренду. По суті, бренд-стратегія – це відповідь на питання: «яким буде бренд і яку користь він принесе споживачу?».
До недавнього часу розробку бренду і стратегії його просування замовляли тільки великі компанії, що займають провідне становище на українському ринку. Але поступово важливість стратегічного брендингу оцінили і представники середнього / малого бізнесу. Сьогодні ця послуга користується все більшою популярністю у компаній, що працюють в сегментах b2b і b2c.
- Платформа бренду
- Стратегія бренду
- Позиціювання – Визначення цільового клієнта
- Неймінг
- ХОРЕКА (дівчатка)
- Участь в виставках
- Підбір ключових слів – регіони