Інтернет портали

google_title

Створення інтернет-порталу | Ardenis

google_description

Розробка порталів будь-якої складності під ключ: індивідуальний підхід, повний цикл послуг, подальше обслуговування, розрахунок вартості

google_keywords

створення порталів, розробка порталів, замовити інтернет портал, програмування порталів, створити портал

Що таке портал

Тематичний сайт зі складною, розгалуженою структурою, на якому одночасно працює безліч інтерактивних сервісів.

Великий Інтернет-ресурс, об’єднаний загальною назвою і тематикою, на сторінках якого працює безліч інтерактивних сервісів. Головні, відмінні риси порталів: зберігання об’ємного контенту, ускладнена і ретельно опрацьована система навігації, активна взаємодія користувачів з порталом.

Комунікації. Розвиток комунікації всередині компанії

Продуктивність. Підвищення ефективності роботи співробітників

Спрощений доступ. Спрощення доступу співробітників до корпоративної інформації, новин та документів

Командність. Організація спільної роботи

Системи зберігання. Систематизація та зберігання корпоративних даних

Особисті кабінети. Особисті кабінети та простір співробітників. Швидка адаптація нових співробітників

Онлайн сервіси. Онлайн сервіси компанії для співробітників. Автоматизація бізнес процесів компанії

Інформативність. Інформування про зміни та життя компанії

Які бувають види порталів

Вертикальні портали. Для оптимізації роботи веб-порталів були введені так звані «вертикальні» робочі алгоритми, що і призвело до появи «вертикальних порталів» (строго структурованих проектів). Суть всіх цих заходів зводилася до того, щоб захистити запитувану інформацію межами конкретної тематичної ніші. Завдяки нововведенням робота з вертикальними веб-порталами стала простіше і продуктивніше, так як користувач отримував дані виключно за запитуваною темі. Якщо подібна структура поєднувалася з кастомізації видачі, досягався найкращий ефект.

Горизонтальні портали. Разом з появою вертикальних порталів виділилися і «горизонтальні» проекти. До числа горизонтальних сайтів були віднесені всі ті старі глобальні проекти, які не стали вводити структурних нововведень. Тобто горизонтальні портали існували і раніше, але тільки на цьому етапі були підведені під нову термінологію. Інтернет-портал з горизонтальною структурою, якщо він мав належні обсяги інформації і розвивався, ставав вкрай незручним в експлуатації, але все ще привертав цільову аудиторію. Найчастіше такі майданчики вигравали тільки за рахунок:

  • масивності, отриманої за довгі роки роботи;
  • унікальності даних;
  • придбаного раніше авторитету.

Корпоративні портали. Майданчики такого роду стали актуальні після виходу в Мережу найбільших комерційних компаній. Якщо фірма мала розгалужену дилерську мережу, містила великий штат працівників і надавала широкий асортимент товарів або послуг, її веб-сайт міг перетворитися в корпоративний портал. Корпоративний майданчик містив повний перелік інформації, що стосується діяльності організації. Більш того, в рамках подібних проектів могло здійснюватися живе спілкування між працівниками, між клієнтами, між партнерами, дилерами, адміністраторами, для чого спеціально інсталювалися додаткові інструменти на зразок форумів, чатів, блогів, особистих сторінок, служб внутрішніх повідомлень.