google_title

Створення Landing Page "Під ключ"

google_description

Розробка посадкової сторінки . Ефектний інтерфейс сайту та контекстна реклама. Адаптивна мобільна верстка сайту та висока швидкодія.

google_keywords

Створити сайт, Створення сайту, Створення сайтів , Замовити сайт, Розробка сайту, Розробка сайтів, Веб сайт, Web site

Що таке Landing page

Landing page - це окрема сторінка в інтернеті, на яку відвідувач потрапляє в результаті кліка на результат органічної видачі або рекламне оголошення, що закликає зробити одну дію. Її відмінною рисою стала спрямованість на певну дію, заклик до здійснення покупки / оформлення замовлення. Така функція дає можливість посадковій сторінці бути ефективною.

Landing page – це окрема сторінка в інтернеті, на яку відвідувач потрапляє в результаті кліка на результат органічної видачі або рекламне оголошення, що закликає зробити одну дію. Її відмінною рисою стала спрямованість на певну дію, заклик до здійснення покупки / оформлення замовлення. Така функція дає можливість посадковій сторінці бути ефективною. Односторінкові сайти затребувані і використовуються для наступних цілей:

  • покупка товару
  • придбання квитків
  • запис на вебінар
  • отримання послуги
  • завантаження електронної інформації
  • підписка на розсилку новин

У цих випадках зацікавленим відвідувачам досить зробити клік для отримання бажаного. Лаконічність подачі викликає інтерес  потенційного покупця і підштовхує його вчинити необхідну дію. На Лендінг Пейдж не розміщується додаткова інформація, відволікаюча від головного. Увага покупця зобов’язана концентруватися на одній меті і не розсіюватися на другорядні написи. Створення landing page допомагає не тільки просуванню товару, але і дозволяє отримувати необхідну інформацію про потенційних клієнтів: номери телефонів, адреси електронної пошти. Потім ці відомості використовуються для контакту і здійснення покупки.

Лендінг Пейдж необхідні в процесі просування продукту/послуги завдяки тому, що вони можуть підвищити ваш рейтинг конверсій найкращим та вигідним для вас чином.

Замовити Лендінг Пейдж Ви можете у фахівців компанії «Ardenis» за демократичною ціною. Ми розробляємо односторінкові сайти за конкретними правилами, створюючи чітку структуру. Тільки так він виконає свою функцію і буде ефективним. При створенні посадкового майданчика наші співробітники застосовують спеціальну маркетингову позицію: увага, інтерес, рішення, дія (AIDA). У підсумку вона містить такі елементи:

  • підштовхування до дії
  • лаконічний заманюючий заголовок
  • перерахування переваг
  • область довіри

Landing Page – сторінки для продажу, кожна їх складова спрямована на ненав’язливе спонукання потенційного клієнта до потрібного дії. Професійно виконана лише одна сторінка, протягом короткого часу чіпляє відвідувача, розкриває всі грані і переваги товару (послуги) і підштовхує до здійснення покупки. Грамотно розроблений дизайн не відволікає на другорядні написи, а знайомить з основною інформацією, необхідною для того, щоб купити продукт. Всі ці складові дозволяють підвищити конверсію і наростити обсяги прибутку.

Види посадкових сторінок

Види Landing page

Click-through Page

Сторінка, на якій користувачеві необхідний всього один клік, щоб зробити цільову дію. Це найпростіший тип Лендінгів. Мета сторінки – так сильно підігріти інтерес відвідувача до продукту, щоб він захотів отримати його і натиснув на CTA-кнопку.

На Лендінзі такого типу користувач може ознайомитися зі списком вигод і переваг продукту – причинами, чому ваша пропозиція краще за інших і чому їм варто придбати його прямо зараз, а також інформацію про те, як використовувати продукт.

Інший фактор, який відрізняє Click-through Page від інших типів посадочних сторінок і пояснює його назву, – відсутність лід-форми. CTA – це єдиний інтерактивний елемент сторінки, єдина можливість відвідувача отримати продукт. Все що потрібно – просто клік.

Сторінка захоплення лідів, лідогенерірующая сторінка (Lead-capture Page)

Цей тип сторінок передбачає вже більш глибоку комунікацію з відвідувачем, а отже – і більш ретельне опрацювання дизайну і контенту, оскільки головною метою цього типу Лендінга є збір особистих даних відвідувачів (адрес електронної пошти і телефонних номерів).

На такому Лендінзі немає посилань, які ведуть за межі сторінки, оскільки їх наявність, призведе до втрати частини відвідувачів. Головний елемент сторінки – форма захоплення, вона знаходиться в центрі уваги, а тому розроблена з особливою ретельністю. Контент, як і в попередньому прикладі, через опис продукту і його вигод повинен запалити в серцях покупців вогник цікавості, який і змусить їх клікнути по CTA-кнопці.

Squeeze Page

Цей тип Лендінг Пейдж призначений для того, щоб отримати email-адреси відвідувачів в обмін на можливість ознайомитися з важливими їх матеріалами. Така стратегія дуже популярна серед маркетологів, оскільки дозволяє швидко і без особливих вкладень збільшити базу передплатників.

Одна з головних відмінностей цієї сторінки від інших типів полягає в розташуванні контенту. Він повинен залучати якомога більшу увагу і бути легким для читання. Текст супроводжується красивими ілюстраціями і подається невеликими блоками.

Форма захоплення повинна бути гранично лаконічною: мета сторінки – отримати тільки email.

Продаючі сторінки

Що таке продаючі Лендінги і для чого вони потрібні? Це автономні сторінки, чиїм головним завданням є продаж товару. Мета такого Лендінга – дати відвідувачеві максимум інформації про продукт, щоб він зміг прийняти рішення про його купівлю. Такі сторінки можуть бути короткими і довгими, що в першу чергу залежить від складності вашої пропозиції.

Короткі сторінки застосовуються тоді, коли цінність продукту досить легко зрозуміти, а його покупка не вимагає тривалих роздумів. Якщо ви зупините свій вибір на короткому форматі Лендінга, однією CTA-кнопки буде досить.

Довгі Лендінги використовуються при продажу таких рішень, які вимагають докладних пояснень і роботи із запереченнями про ціну. Як правило, на такому Лендінзі розташовано декілька призовів до дії: один на першому екрані (користувачеві не потрібно буде прокручувати сторінку вниз, щоб його побачити), а другий – в футері сторінки. Таке розташування активних кнопок підвищує шанси на конверсію.

Переваги Landing page

Landing Page все частіше використовується в рекламній сфері для продажу різних товарів, послуг. Їх популярність обумовлена цілим рядом переваг:

  • пропонується конкретний продукт
  • відсутня малозначна інформація
  • чіпляє покупця
  • простота у використанні
  • швидко створюється
  • результат помітний в короткі терміни
  • сторінка легко відкривається
  • легко збирається статистика
  • швидко збільшує кількість продажів
  • допомагає створенню повноцінної клієнтської бази

Всі ці складові дають хороший результат, який відчувається в короткі терміни.

  • мало місця для інформації
  • низька видимість в пошуковій видачі Google
  • витрати на рекламу
  • низький рівень маштабування
  • Підготовка ТЗ та інтерактивного прототипу
  • Веб дизайн з урахуванням брендбуку, одна концепція і дві ітерації правок
  • Адаптивна верстка під всі пристрої
  • Програмування функціоналу згідно з вимогами
  • Наповнення контентом
  • Розміщення на хостингу
  • Встановлення Google Analytics
  • Мультилендінг
  • 3D графіка
  • Інтеграція з платіжними системами
  • Інтеграція з 1С
  • Інтеграція з CRM
  • Інтеграція з SMM
  • Копірайтинг (написання текстів)
  • Постійне абонентське обслуговування
  • Послуги налаштування і ведення контекстної реклами Google Adwords
  • Зворотній зв’язок
  • Корзина

Висновки

Хочете збільшити число користувачів пробної версії вашого продукту або кількість адрес за рахунок завантажень електронної книги? Найпростіший спосіб – запустити Лендінг. Посадочні сторінки допомагають досягати самих різних конверсійних цілей найбільш оптимальним способом.

Для того щоб створити Лендінг, не обов’язково розбиратися в дизайні, верстці і програмуванні. Все, що вам потрібно – це звернутись до Ardenis по допомогу та почати отримувати свої перші Ліди.

Якщо ж у вас вже є Лендінг, але ви хочете отримувати з нього велику кількість заявок, важливо постійно працювати над оптимізацією конверсії. Однак не в кожній команді є інтернет-маркетолог, який знайомий з усіма сучасними CRO-методами. Саме тому брендинг студія Ardenis запустила преміум-послугу із супроводу клієнтів, в яку входить повна оптимізація Лендінгів. Ми створюємо Лендінги з 2011 року – і гарантуємо вам максимально професійний підхід. За детальною інформацією можна звертатися за телефоном або залишити заявку на безкоштовну консультацію.

На всіх етапах роботи над landing page будуть враховані всі ваші побажання щодо контенту, оформлення, структури, додаткових функцій. Ми впевнені, що кожен наш клієнт залишиться задоволений результатом наших старань і повернеться ще.