Що таке мобільний додаток
Мобільний додаток для бізнесу дозволяє підвищити імідж компанії адже якісна мобільна аплікація показує клієнтам що ваш бізнес йде в гору і просувається далі. Тим самим дає зрозуміти клієнту що ваша фірма перевірена та робить все якісно. Також дозволяє клієнтам комфортно та швидко замовити Ваші послуги та зразу їх оплатити.
Що дає мобільний додаток
Підвищення продажів. Основна мета будь-якого бізнесу – отримання прибутку. Всі маркетингові інструменти, по суті, повинні допомагати в досягненні цієї мети. Мобільний додаток здатний збільшити продажі компанії, так як являється засобом залучення і утримання клієнтів. За допомогою вбудованих функцій, наприклад, програми лояльності та відправки push-повідомлень, можна мотивувати користувачів купувати товари або послуги саме в цій компанії, а також пропонувати різні акції і знижки.
Лояльність. Як придбати лояльність клієнтів? Відповідь проста: бути для клієнтів корисними і потрібними. За допомогою програм лояльності можна ділитися з клієнтами цікавими бонусами, які вони так люблять, а також здійснювати продажу і стимулювати повторні продажі. Наприклад, в кафе можна проводити різноманітні акції: «Кожна 5-а чашка кави в подарунок», або «Кожна 7-а вечеря безкоштовна». Таким чином, щоб отримати бонус, клієнт буде повертатися в це кафе знову і знову, ставлячи в додатку позначки про відвідування, а кафе знову і знову буде отримувати прибуток і лояльних клієнтів.
Формування довіри клієнтів за допомогою push-повідомлень. Мобільний додаток з функцією push-повідомлень насправді дуже потужний інструмент, якщо його грамотно використовувати. Ми вже говорили про те, що клієнти люблять знижки і бонуси, про які можна інформувати за допомогою push-повідомлень – повідомлень, які приходять на екран смартфона від додатка. Звикаючи отримувати якийсь корисний контент, клієнти починають чекати його, а значить довіра до компанії підвищується.
Цільова аудиторія. Сьогодні всі, хто так чи інакше пов’язаний з просуванням бізнесу, кажуть про цільову аудиторію. Фокус в тому, що мобільний додаток акумулює навколо себе тільки цільову аудиторію. Давайте уявимо, клієнт бачить рекламу мобільного додатка турагентства, йому пропонують встановити додаток, щоб бути в курсі гарячих путівок і спец.пропозицій. Хто встановить цю програму? Правильно, ті клієнти, які вже подорожують або планують відправитися на відпочинок, тобто цільова аудиторія. Адже якщо клієнт не подорожує і йому нецікава ця тема, то як би Ви не старалися його мотивувати, він не стане завантажувати та встановлювати собі додаток туристичного агентства.
Маркетингові акції. Мобільний додаток можна використовувати як інструмент проведення маркетингових акцій з метою залучення користувачів в додаток, брендингу компанії, залучення нових клієнтів і формування довірчих взаємин з ними. Сьогодні вже недостатньо просто прийти на ринок і сказати “Купуйте!”, Люди стали більш вибагливі. Тому щоб залучити клієнтів, потрібно розробити стратегію просування бізнесу за допомогою мобільного додатку.
Види мобільних додатків
Веб-додаток або мобільний сайт. Являє собою звичайний сайт з розширеним функціоналом. Головною особливістю є те, що робота програми цілком залежить від інтернет-з’єднання. Іноді такий додаток можна скачати через офіційний магазин (Windows store, App store, Google play). Але робота додатка все одно буде здійснюватися за допомогою браузера. При поганому інтернет-з’єднанні якість зв’язку буде бажати кращого. Це і є головний мінус веб-додатка. Безперечними плюсами є можливість використання на будь-який мобільній платформі, низька вартість і швидкі терміни розробки.
Гібридний додаток. По суті він є чимось середнім між веб-додатками і оригінальними. Такі додатки завантажуються в офіційних магазинах і мають обмежений доступ до апаратної частини мобільних пристроїв. Наприклад, можна налаштувати push-повідомлення. Але контент залишається кросплатформним і розміщеним на сервері. За вартістю є дешевші, а є більш дорогі гібридні програми. Ціна залежить від того, наскільки такий додаток буде наближено до оригінального.
Оригінальний додаток. Оригінальний додаток – самий трудомісткий, але краще всіх підходить для кожної операційної мобільної системи. Розробка здійснюється для кожної платформи (Windows Phone, IOS, Android) окремо. Це досить складно і терміни будуть більш розтягнутими, в порівнянні з іншими видами додатків. Відповідно ціна буде найдорожчою. Це і є головні два мінуси нативного програми. В іншому плюси очевидні:
- додаток буде працювати в будь-якому місці незалежно від інтернет-з’єднання;
- висока швидкість і коректність роботи;
- доступ до апаратної частини мобільного пристрою (камера, геолокація, мікрофон, адресна книга і т.д.);
- економія батареї і пам’яті мобільного пристрою.
Висновки
Мобільні додатки мають можливість працювати в будь якому місці незалежно від інтернет з’єднання. Отримують доступ до апаратної частини мобільного пристрою (камера, геолокація, мікрофон, адресна книга і т.д.). Універсальний інструмент з розширеними можливостями, що може виконувати будь яке покладене на нього завдання.