Корпоративний сайт

Корпоративний сайт має чимало відмінностей від «звичайних» інформаційних або розважальних веб-проектів, сайтів-візиток і інтернет-магазинів. Як правило, в його структурі присутні три області. Одна з них призначається для внутрішнього використання власниками, наступна – область управління, і третя – загальнодоступний розділ для відвідувачів.

Число зон може бути більше. Все залежить від того, яка структура буде зручна підприємству. Для прикладу, торгова компанія може розташувати на корпоративному сайті онлайн-магазин і модуль його контролю. Якщо розробкою проекту займалися професіонали, завжди є можливість додавання нових модулів і, відповідно, розширення структури.

Що це?

Корпоративний сайт має чимало відмінностей від «звичайних» інформаційних або розважальних веб-проектів, сайтів-візиток і інтернет-магазинів. Як правило, в його структурі присутні три області. Одна з них призначається для внутрішнього використання власниками, наступна - область управління, і третя - загальнодоступний розділ для відвідувачів.

Що дає?

  • Економія робочого часу – скорочення пошуку потрібної інформації, швидка комунікація між співробітниками, прискорена адаптація нового працівника.
  • Оптимізація діяльності – спрощення спільної роботи співробітників, стирання кордонів між відділами, філіями, відсутність потреби у відрядженнях.
  • Раціоналізація управлінських процесів за рахунок моментального обговорення, спільного коригування, прозорості результатів роботи.
  • Підвищення продуктивності і кваліфікації співробітників – безперервний обмін досвідом, його зберігання та застосування на практиці за рахунок доступності, постійне інформування про важливі події компанії.
  • Забезпечення контролю за діяльністю. Налагодження зворотного зв’язку з співробітниками, обмеження доступу до глобальної мережі, моніторинг відвідуваності, зайнятості, доступ до результатів проектів.
  • Підвищення ефективності бізнес-процесу. Поліпшується якість роботи, сервіс, піднімається статус в очах колективу.

Типи

888

Базові опції

  • Управління структурою та змістом CMS з можливістю створення будь-якої кількості розділів
  • Адаптивний дизайн і верстка
  • Анімований слайдер
  • «Новини», «Статті», «Блог»
  • «Фотогалерея»
  • Форми зворотнього зв’язку
  • Резервне копіювання

Додаткові опції

  • Калькулятори розрахунку вартості послуг
  • Інтеграція з CRM системами
  • Інтеграція з 1С
  • Інтеграція з системами доставки
  • Мультирегіональні
  • Сервіси онлайн-платежів
  • Додаткова мовна версія
  • RSS, YML і XML вивантаження
  • Особисті кабінети, авторизація
  • наскрізна аналітика
  • Голосування, опитування

  • Це ефективний інструмент залучення потенційних клієнтів. Досить велика кількість споживачів з метою пошуку постачальника продукції або послуг, користуються Інтернетом. Якщо ваш ресурс буде знаходитися в топі результатів видачі пошукових систем, то клієнт знайде вас сам. Це сприятиме збільшенню обсягів продажів.
  • Інтернет-ресурс – віртуальний офіс, який «бере» відвідувачів цілодобово. У будь-який час потенційний замовник може отримати потрібну йому інформацію про компанію (номер телефону, схема проїзду в офіс, вартість продукції або послуг, новини про розпродажі, знижки або акції).
  • У клієнтів є можливість неспішно вивчити інформацію про переваги продукції або послуги. Для цього власник або адміністратор корпоративного сайту може опублікувати, наприклад, характеристики холодильного обладнання або невеликий порівняльний аналіз моделей такого роду оснащення.
  • Корпоративний сайт дає можливість позбавити менеджерів компанії від монотонної роботи – роз’яснення клієнтам про те, як проїхати в офіс, про вартість продукції і послуг, про торгові марки, асортименті і т.д. Для цього досить розмістити на сайт тематичні тексти, сертифікати виробників, прайс-листи, особливості вашого товару.
  • Сайт виконує іміджеву функцію. Потенційні клієнти набагато більше довіряють компаніям, які мають інтернет-ресурс. Знову ж таки, тут все взаємопов’язане, тому що перш ніж звертатися в ту чи іншу фірму споживач віддає перевагу навести про неї довідки, а на сьогоднішній день, найбільш доступним джерелом інформації є Інтернет.

Недоліки

  • Це недешево. А окупиться чи ні – залежить від багатьох факторів. Один з факторів – правильний вибір підрядника. Звичайно, все в руках власника сайту, але ризик є ризик.
  • Якщо це серйозний веб-проект, слід бути готовим до того, що підтримка, причому постійна, потребуватиме не менш серйозних вкладень. Як і хостинг рахунки. В цьому випадку вкладення, нехай і розумні, але постійні. На виході це виливається в значну суму.
  • На жаль, від злому не застрахований жоден інтернет-ресурс. На роботі компанії це може відбитися негативним чином.

Підтримка

kjbhb h g

Чому ми

lhjiuubu

Що робили

Вебсайт для Котула
Вебсайт для Алькоре

Порядок дій

  1. ЗАПОВНЕННЯ БРИФУ
  2. ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ
  3. АУДИТ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА
  4. ЗБІР ІНФОРМАЦІЇ
  5. ПРОГРАМУВАННЯ ФУНКЦІОНАЛУ
  6. ЗДАЧА ПРОЕКТУ

FAQ

Як трахнути слона

Додаткові послуги

SMM
Брендбук
Створити логотип
Таргетована реклама

________________________________

google_title

Створення Корпоративного сайту "Під ключ"

google_description

Розробка корпоративного сайту . Ефектний інтерфейс сайту та SEO оптимізація. Адаптивна мобільна верстка сайту та висока швидкодія. Створення сайту "Під ключ"

google_keywords

Створити сайт, Створення сайту, Створення сайтів , Замовити сайт, Розробка сайту, Розробка сайтів, Веб сайт, Web site