Промисловий дизайн / Упаковка

google_description

Промисловий дизайн - це проєктування елементів предметного наповнення середовища людини, у якому поєднуються мистецтво, маркетинг та технології.

google_keywords

Промисловий дизайн, упаковка, етикетка, пакування

Промисловий дизайн - це проєктування елементів предметного наповнення середовища людини, у якому поєднуються мистецтво, маркетинг та технології.

Промисловий дизайн – це проєктування елементів предметного наповнення середовища людини, у якому поєднуються мистецтво, маркетинг та технології.

Функції промдизайну

Промислові дизайнери намагаються визначити вигляд предметів побутового призначення, що нас оточують, і одночасно зробити їх максимально функціональними. Від зручності користування, функціональності і зовнішнього вигляду виробу в значній мірі залежить його успіх на ринку, тому промисловий дизайн сьогодні надзвичайно затребуваний. Дизайн робить продукцію масового виробництва цікавою для споживачів та вигідною для виробників. Постійна видозміна та вдосконалення форми і конфігурації виробів є одним із вагомих факторів комерційного успіху підприємства.

Дизайн упаковки та етикетки

Однією з галузей промислового дизайну є дизайн упаковки та етикетки. Щоб споживач переконався у високій якості вашого продукту – спочатку він має його придбати, тому яскрава упаковка є важливим засобом, який підштовхує зробити вибір саме на користь вашого товару. Зацікавити, привернути, здивувати, захопити покупця тара може різними способами, починаючи з оригінального малюнка і закінчуючи незвичайною формою. Саме тому, дизайн упаковки є кропіткою справою, яка складається з етапів: моніторинг ринку, дослідження конкурентів та тенденцій дизайну, огляд споживчого сегмента – все це вплине на розробку пакування. Дизайнер опрацьовує декілька концепцій ідей, продумує форму, кольори, текстуру, розміри та пропорції, а потім реалізовує це у графічних макетах.

Дизайн упаковки товару варто створювати на основі вже існуючої дизайн-концепції, єдиної для компанії і її фірмового стилю. У розробці потрібно враховувати специфіку споживачів, перспективи продажу вашого продукту, друкарські можливості.

У сучасному конкурентному ринковому просторі завоювати гідне місце під сонцем просто нереально без професійно продуманої інфографіки і змістовних текстів. Наша креативна агенція обов’язково допоможе вам у здійсненні цікавих проєктів!

Захопливий вигляд упаковки товару є запорукою успіху на ринку, адже понад 60% покупок є спонтанними і заснованими виключно на зовнішній привабливості продукту. Не є винятком і заплановані покупки, велика частина яких також опирається на візуальну складову. Правильно розроблена упаковка максимально лаконічно «пояснює», чому саме цей продукт повинен придбати споживач, а яскравий дизайн підвищує запам’ятовуваність товару, що полегшує його реалізацію в майбутньому. Хороший дизайн може допомогти вашому продукту вийти на міжнародний ринок, що покращить ваш імідж та збільшить прибуток підприємства.

Привертає увагу не тільки яскравий дизайн, але і якісно виконана упаковка. Добротні матеріали та чіткий друк коштують недешево, що суттєво впливає на кінцеву ціну товару. Якщо у вас не одна позиція, а лінійка – то пакування кожного продукту має мати унікальні позначки, щоб покупець не плутався, ця необхідність підвищує вартість виробництва. Навіть хороший дизайн у швидкозмінній сучасності залишається актуальним не надто довго, тож через кілька років потрібно оновлювати візуальну складову та робити редизайн, що знову вимагає певних фінансових витрат.