Зовнішня реклама

Зовнішня реклама – це інформація рекламного характеру, що може бути текстовою, графічною або іншою, і розміщується на спеціальних тимчасових або стаціонарних конструкціях, які розташовані на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг або на них самих та на автозаправних станціях. 

Види зовнішньої реклами

Видів зовнішньої реклами є безліч: вивіски, плакати, афіші, білборди, призматрони, банери, сітілайти, реклама в транспорті та на зупинках, маркізах, промостійках. Також сюди можна віднести рекламу в місцях продажу: вказівники, фірмові вивіски, оформлення екстер’єрів офісів, інтер’єрів приймалень, спецодягу (уніформи) персоналу, що одночасно є важливими складовими елементами фірмового стилю, який покращує імідж підприємства.

Переваги зовнішньої реклами

  • розрахована на візуальне сприйняття, тому привертає до себе увагу
  • широке охоплення місцевої цільової аудиторії
  • великі розміри рекламних площ
  • неможливість її уникнути – вона завжди на виду
  • цілодобовий показ (часто оснащена підсвіткою)
  • доступність і швидка окупність
  • довговічність (за умов правильного встановлення)
  • різномаїття – завдяки сучасним матеріалам

Зовнішня реклама – це практично обличчя компанії, довірте нам його проєктування.

Що це?

Зовнішня реклама – це інформація рекламного характеру, що може бути текстовою, графічною або іншою, розміщеною на спец. конструкціях, розташованих на відкритій місцевості

Завдяки розташуванню зовнішня реклама працює на широку авдиторіюОб’ємність площини привертає увагу і гарно представляє товар чи послугуяку пропонує компаніяРеклама стимулює конкуренціюце змушує виробників покращувати свій товарТакожвона підтримує високий рівень виробництва товару та зайнятості працівниківЗовнішня реклама класно подає споживачу продуктщо недавно з’явився і ще не став популярнимдає можливість ближче познайомитись із ним і зробити правильний вибір.

Недоліки

Основне завдання реклами – переконати, а не інформувати. Вона часто спонукає споживача обрати дорожчий, хоч і гірший за якістю продукт, відмовившись від кращого, але не настільки розрекламованого, дешевшого товару. Обємна реклама здорожчує продукт або послугу, бо кожен підприємець хоче перекрити витрати на рекламу за рахунок збільшення вартості товару. Рекламні щити і банери псують пейзаж і спотворюють архітектуру місцевості, часом вони дратують некоректною подачею інформації або нецікавим, для певних споживачів, контентом.

________________________________

google_description

Зовнішня реклама – це інформація рекламного характеру, що може бути текстовою, графічною або іншою, розміщеною на спец. конструкціях, розташованих на відкритій місцевості

google_keywords

зовнішня реклама, замовити зовнішню рекламу, розробити зовнішню рекламу, бігборд, сітілайт, банер