Зовнішня реклама
google_title
Розробка дизайну зовнішньої реклами
google_description
Зовнішня реклама – це інформація рекламного характеру, що може бути текстовою, графічною або іншою, яка розміщена на конструкціях на відкритій місцевості.
google_keywords
зовнішня реклама, дизайн зовнішньої реклами, замовити дизайн зовнішньої реклами
Ща таке зовнішня реклама
Зовнішня реклама – це інформація рекламного характеру, що може бути текстовою, графічною або іншою, яка розміщена на спеціальних конструкціях, що розташовані на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг або на них самих та на автозаправних станціях.
Види зовнішньої реклами
Видів зовнішньої реклами є безліч, це різного виду рекламні конструкції, що зустрічаються нам, коли ми виходимо на вулицю, а також реклама безпосередньо в місцях продажу:
- вивіски
- плакати
- афіші
- білборди
- призматрони
- банери
- сітілайти
- реклама в транспорті та на зупинках
- маркізи
- промостійки
- вказівники
- фірмові вивіски
Оформлення екстер’єрів офісів, інтер’єрів приймалень, спецодягу (уніформи) персоналу, теж є частинами зовнішньої реклами, та одночасно, важливими складовими елементами фірмового стилю, який покращує імідж підприємства.
Переваги зовнішньої реклами
Завдяки розташуванню зовнішня реклама працює на широку авдиторію. Об’ємність площини привертає увагу і гарно представляє товар чи послугу, яку пропонує компанія. Реклама стимулює конкуренцію, що змушує виробників покращувати свій товар, також, вона підтримує високий рівень виробництва та зайнятості працівників. Зовнішня реклама класно подає споживачу продукт, що недавно з’явився і ще не став популярним, дає можливість ближче познайомитись із ним і підштовхує зробити вибір. Завдячуючи своїй сутності має ряд суттєвих переваг:
- розрахована на візуальне сприйняття, тому привертає до себе увагу
- широке охоплення місцевої цільової аудиторії
- великі розміри рекламних площ
- неможливість її уникнути – вона завжди на виду
- цілодобовий показ (часто оснащена підсвіткою)
- доступність і швидка окупність
- довговічність (за умов правильного встановлення)
- різномаїття – завдяки сучасним матеріалам
Недоліки зовнішньої реклами
Основне завдання реклами – переконати, а не інформувати. Вона часто спонукає споживача обрати дорожчий, хоч і гірший за якістю продукт, відмовившись від кращого, але не настільки розрекламованого, дешевшого товару. Об‘ємна реклама здорожчує продукт або послугу, бо кожен підприємець хоче перекрити витрати на рекламу за рахунок збільшення вартості товару. Рекламні щити і банери псують пейзаж і спотворюють архітектуру місцевості, часом вони дратують некоректною подачею інформації або нецікавим, для певних споживачів контентом.
Висновки
Зовнішня реклама – це обличчя компанії у екстер’єрі міста. Вона має виграшно презентувати ваш товар чи послугу, залучаючи навіть покупців не з вашої цільової аудиторії до здійснення покупки. Замовити дизайн зовнішньої реклами у агенції “ARDENIS” ви можете за умови замовлення послуги розробки брендбуку.