Неймінг

Неймінг (naming) – процес розробки назви бренду для компанії,  послуги або товару, найважливіша частина маркетингової стратегії компанії, невід’ємна частина позиціювання бренду. Саме поняття походить від англійського слова «name» — ім’я, назва.

Мета неймінгу

Визначення комерційної назви товарної або торгової марки, під якою предмет маркетингу виводиться на ринок і під якою його повинен ідентифікувати споживач. Найменування продукту або компанії впливає на впізнаваність, попит і довіру покупця. Якщо перед споживачем стоїть вибір, який продукт вибрати з двох схожих варіантів, він вибере той, який випускає більш відомий йому бренд.

Правило 7 секунд

Психологи кажуть, що є правило 7 секунд, протягом яких у нас формується перше враження про людину. Приблизно така ж ситуація з назвою компанії або продукту.

Вимоги до неймінгу:

  • Легкість запам’ятовування 
  • Оригінальність
  • Осмисленість
  • Звучність
  • Позитивні асоціації
  • Візуальна приваблививість

В умовах високої конкуренції неймінг допомагає виділити продукт серед аналогів. Назва має бути доступною для реєстрації і не перетинатися за звучанням з існуючими іменами інших брендів.

Процес пошуку назви має ряд етапів та залежить від певних вимог:

Унікальність. У конкурентному середовищі не існує схожих найменувань.

Звучність. Назва легко вимовляється і приємно звучить.

Липучість. Ім’я швидко запам’ятовується після кількох повторень.

Релевантність. Назва відображає сутність предмета і викликає правильні асоціації.

Приваблива візуалізація. Назва добре виглядає в різних варіантах написання і зображення.

Хороший неймінг – це завжди цікава задача для компетентних працівників.

Що це?

Неймінг (naming) - процес розробки назви бренду для компанії, послуги або товару, найважливіша частина маркетингової стратегії компанії, невід'ємна частина позиціювання бренду.

Особлива назва, що підкреслює рід занять, гарно звучить та легко запам’ятовується – це перший крок до розвитку сильного бренду. Вдала назва у купі з правильно продуманою стратегією розвитку забезпечать вашому бізнесу хороший старт і перспективу якісного розвитку.

Недоліки

На даний момент,  унікальну назву, яка б не перекликалась з уже існуючою, придумати важко, тож уникнути схожості найменування з іншими компаніями досить складно.

________________________________

google_description

Неймінг (naming) - процес розробки назви бренду для компанії, послуги або товару, найважливіша частина маркетингової стратегії компанії, невід'ємна частина позиціювання

google_keywords

неймінг, замовити неймінг, розробка неймінгу, як назвати компанію, naming