SEO

google_title

SEO-просування сайтів під ключ | Ardenis

google_description

SEO просування інтернет-магазинів, корпоративних сайтів і сайтів послуг. Комплексне просування, вивід сайту в топ 10, замовити SEO

google_keywords

seo просування, сео оптимізація, просування сайту, просування сайтів, оптимізація сайту, пошукова оптимізація, seo, сео

Що таке SEO-оптимізація

SEO (Search Engine Optimization) - комплекс заходів та дій, які усувають, запобігають / мінімізують технічні помилки на сайті і покращують читаність ресурсу роботами пошукових систем.

Просування, розкрутка, оптимізація, підвищення видимості сайту в пошукових системах. Все це про SEO. Правда, досвід співпраці з малим бізнесом, підприємцями, які поки тільки збираються виходити в онлайн, показує – люди погано розуміють, що таке SEO і для чого воно потрібне.

Головна мета просування сайту: збільшити потік цільової аудиторії, що у свою чергу збільшить прибуток з сайту.

Сайт повинен бути максимально адаптований до запитів цільової аудиторії. Тоді він вийде на перше місце в пошуку.

Потік цільової аудиторії (по-іншому цільовий трафік) – процес, який повинен відбуватися безперервно. При грамотному просуванні сайту трафік буде стабільним, і постійно збільшуватиметься. Трафік ресурсу, який просувається з помилками або не просувається взагалі, буде падати або прагнути до нуля.

Види SEO-оптимізації

Види SEO-оптимізації

SEO-фахівці умовно ділять методи оптимізації на білі, сірі та чорні в залежності від того, чи дотримуються правила пошукових систем. Будь-який з методів має на увазі використання технік, які безпосередньо або побічно впливають на роботу пошукових роботів.

Біла seoоптимізація – робота над ресурсом без застосування офіційно заборонених методів просування, які могли б вплинути на пошукові алгоритми.

Сірі методи оптимізації офіційно не заборонені, але їх використання може бути розцінено як неприродне завищення популярності. Деякі пошуковики блокують подібні сайти.

До чорної оптимізації відносяться методи, що суперечать правилам. Ризик потрапити під фільтри і санкції пошукових систем дуже високий.

Будь-яке SEO має на увазі використання технік, які безпосередньо або побічно впливають на роботу роботів. Однак «білі» оптимізатори і маркетологи не порушують правил гри. Вони дотримуються рекомендацій пошукових систем по створенню хороших сайтів і їх оптимізації. Інформація представлена ​​у відкритому доступі в довідковому центрі Search Console Google.

Зовнішня оптимізація сайту

Вже давно пішли в минуле ті часи, коли зовнішня оптимізація сайту, тобто збільшення його відвідуваності шляхом переходу користувачів зі сторонніх майданчиків, досягалася закупівлею кількості посилань більшого, ніж у конкурентів. За деякими дослідженнями, на посилання зараз відводиться лише 10% всіх алгоритмів ранжирування пошукових систем.

Проте, посилання і сьогодні здатні збільшувати показники сайту. Якщо ви вирішили до них вдатися, то пам’ятайте, що організувати їх можна не тільки платними, але і безкоштовними способами – вирішуйте самі, який з них вам більше підходить. Єдина вимога і в тому, і в іншому випадку – посилання повинні бути максимально природними, щоб не дратувати зайвий раз нав’язливістю ні користувачів, ні пошукові системи.

Якщо ж в число ваших завдань входить не тільки номінальне збільшення відвідуваності, але і такі куди більш важливі речі, як конверсія і прибуток, то вам вже не обійтися без внутрішньої оптимізації сайту.

Внутрішня оптимізація сайту

Отже, якщо ви хочете, щоб ваш сайт був дійсно ефективним, одних посилань недостатньо: потрібен інформативний контент з хорошими текстами і прагматичним розташуванням банерів, кнопок і форм, а також грамотне HTML-оформлення і правильна настройка основних параметрів сайту. Ось чому необхідно приділити особливу увагу:

Контент

Контент (тексти, картинки і т.д.) Повинен бути унікальним, корисним для користувача і структурованим, а також позбавленим основних помилок: переспама (включення занадто великої кількості ключових слів) і виділення ключових слів жирним шрифтом.

Код (HTML)

На сторінках повинні бути присутніми мета-теги: title, description, заголовок H1, підзаголовки h2-h6, а контент слід оформляти за допомогою списків, підзаголовків і картинок (важливо пам’ятати також і про теги alt і title).

Технічні вимоги

На сайті потрібно вірно налаштувати файл robots.txt, карту сайту, швидкість завантаження сторінок, індексацію, формат веб-адрес URL – так, щоб вони містили слова, а не абревіатури або ідентифікатори бази даних (так званий ЧПУ – людино-зрозумілий URL) , і т.д.

Якщо ви вже проводили на своєму сайті якісь дії по його оптимізації, то ви напевно знайомі з багатьма з цих термінів. Однак засвоїти ази просування сайту ми рекомендуємо не тільки тим власникам, які хочуть самостійно займатися розкручуванням, але і тим, хто вирішив для допомоги в цьому питанні найняти фахівців.

 

Переваги SEO-оптимізації

Довгостроковий ефект. Особливою специфікою інструменту пошукового просування є довготривале збереження результату, навіть після припинення всіх робіт. Цей ефект досягається завдяки якісній оптимізації, яка повністю передається клієнту по закінченню договору і дозволяє тривалий час залучати цільовий трафік з пошукових систем.

Робота з великою кількістю запитів. При оптимізації сайту, роботи можуть вестися, як з певним списком запитів, так і з розширеним семантичним ядром, спрямованим на залучення великого обсягу трафіку з пошукових систем. І в тому і в іншому випадку, правильна оптимізація сайту дозволяє залучати відвідувачів не тільки за основними тематичними запитами, але і по суміжних, за якими сайт починає добре ранжуватися у видачі пошукових систем.

Низька вартість залученого відвідувача. При роботі по абонентській платі або із застосуванням обмежувального платежу, вартість кожного нового відвідувача знижується. Наприклад, якщо абонентська плата за просування сайту становить 50 000 гривень, то вартість перших 10 000 відвідувачів становитиме 5 гривень. Якщо протягом звітного періоду число користувачів склала 15 000, то вартість кожного відвідувача становить вже 3 гривні.

Постійне зростання трафіку. Завдяки якісній оптимізації сайту і регулярним роботам по додатковій оптимізації, динаміка  трафіку на сайт має постійний ріст. Додатково з основними запитами, сайт починає ранжуватися по близьким або «хвостовим» запитам, що також сприяє зростанню трафіку, який притягається з пошукових систем.

Цільова аудиторія. При пошуковому просуванні на сайт, більшою мірою, залучається саме цільова аудиторія, зацікавлена ​​у ваших товари або послугах, оскільки ваш сайт стає відповіддю на запит користувача в пошуковій системі.

Природність каналу. Багато користувачів, в першу чергу, більше довіряють природній видачі пошукової системи, ніж рекламним оголошенням. Тому, для якісного просування бізнесу в інтернеті, ми рекомендуємо використовувати максимально широкий список інструментів. До того ж, правильне спільне використання таких інструментів, як контекстна реклама і пошукове просування створюють ефект синергії і додатково збільшують впізнаваність бренду в зв’язку з тим, що користувач за своїми запитами починає частіше зустрічати згадку про вашу компанію.

Підвищення конверсії. Не секрет, що гарне ранжування сайту залежить не тільки від якості оптимізації, але і від якості сайту в цілому. Тому, при просуванні сайту, фахівці працюють з такими важливими показниками як:

  • Зручність користування сайтом (юзабіліті)
  • Відсоток відмов
  • Глибина перегляду
  • Час на сайті
  • Швидкість завантаження сторінок
  • Коректне відображення на мобільних пристроях
  • І т.д.
    Всі ці роботи, безсумнівно, покращують якість ресурсу, тим самим збільшують конверсію і, як наслідок, сайт починає краще ранжуватися в пошукових системах.

Зростання впізнаваності бренду. При правильному підході до оптимізації сайту, який призводить до зростання пошукового трафіку на сайт по тематичних запитах, пов’язаним з товарами або послугами компанії, з часом можна відзначити певне зростання і, так званого, брендового трафіку, що явно вказує на зростання впізнаваності бренда.

  • Складно прогнозувати результати, так як умови відбору сайтів постійно змінюються
  • В середньому термін виходу сайту в ТОП по певних запитах становить близько 6 місяців
  • Необхідно підлаштовувати контент сайту під вимоги пошукових систем.

ПІДГОТОВКА

  • Перевірка індексації в Google
  • Перевірка коректності robots.txt
  • Перевірка структури сайту
  • Перевірка коректності складання ЧПУ
  • Перевірка настройки кодів відповіді сервера (200, 404, 50 *)
  • Перевірка на дублікати сторінок, мета-тегів
  • Перевірка HTML коду сайту
  • Перевірка коректності оформлення сторінки контактів
  • Перевірка контенту сайту на спам
  • Перевірка контенту на унікальність тексту
  • Аналіз зовнішніх посилань
  • Перевірка працездатності HTML форм на сайті
  • Проведення юзабіліті аудиту

КЛЮЧОВІ ЗАПИТИ

  • Збір і кластеризація семантичного ядра
  • Стратегія пошукового просування
  • Складання плану робіт з розвитку сайту
  • Створення структури розділів і / або сторінок
  • Розподіл зібраних запитів по сайту
  • Аналіз конкурентів. Збір семантики конкурентів
  • Кластеризація нових зібраних запитів

НАЛАШТУВАННЯ

  • Налаштування сайту в Google Search Console
  • Додавання сайту в Google Business
  • Налаштування системи Google Analytics
  • Налаштування цілей в  Google Analytics

ТЕКСТИ ТА НАПОВНЕННЯ

  • Створення ТЗ на тексти для існуючих сторінок
  • Написання текстів для існуючих сторінок
  • Створення структури сайту, орієнтованої під SEO-просування
  • Складання мета-тегів для існуючих сторінок і / або розділів
  • Складання заголовків для існуючих сторінок і / або розділів
  • Створення ТЗ на тексти для нових сторінок
  • Написання текстів для нових сторінок
  • Проектування структури нових сторінок і / або розділів
  • Реалізація мікророзмітки

ПОСИЛАННЯ

  • Аналіз посилальної маси сайту
  • Купівля вічних посилань
  • Видалення негативних відгуків на тематичних порталах
  • Розміщення позитивних відгуків на тематичних порталах

КОНТРОЛЬ І ПОЛІПШЕННЯ

  • Щохвилинний моніторинг доступності сайту
  • Щоденна робота над поліпшенням поведінкових факторів у сайту
  • Щоденна звітність по позиціях
  • Щотижнева діагностика сайту
  • Щомісячна перевірка оптимізації сайту
  • Щоквартальна актуалізація семантичного ядра
  • Щоденний моніторинг репутації компанії в інтернеті

ПРОГРАМУВАННЯ

Порядок дій

  1. Заповнення брифу
  2. Складання технічного завдання
  3. Підписання договору
  4. Аудит конкурентного середовища
  5. Збір інформації
  6. Комплексне seo просування
  7. Здача проекту
  8. Підтримка та удосконалення