Платформа бренду

google_description

Платформа бренду - це база, на якій будуються головні принципи роботи компанії.

Платформа бренду - це база, на якій будуються головні принципи роботи компанії.

Платформа бренду – це база, на якій будуються головні принципи роботи компанії. На ній грунтуються атрибути фірми: асоціації, унікальний стиль, переваги перед конкурентами, цінності. Правильно розроблена бренд-платформа допоможе сформувати ефективну стратегію позиціювання, завоювати лояльність клієнтів. 

Що це таке?

Бренд-платформа – це база, на яку нашаровуються основні складові формування іміджу фірми. Вона розкриває сенс компанії, її унікальні торгові і емоційні властивості, цінності, сукупність іміджевих, маркетингових, візуальних атрибутів.

Бренд-платформа дозволяє компанії створити ряд основоположних унікальних властивостей і ідей, які допоможуть виділитися на тлі конкурентів і запам’ятатися цільовій аудиторії.

По суті, платформа бренду – це звід вимог, які визначають стратегію позиціювання, просування компанії. Завдяки їй вдасться донести до споживачів цілісний, гармонійний характер бренду, його цінності, ідею, філософію.

Кому це потрібно?

Є думка, що створювати платформу потрібно тільки великим вже успішним корпораціям. Однак така основа потрібна навіть дрібним підприємствам, якщо вони хочуть підвищити конкурентоспроможність, завоювати нових клієнтів та збільшити прибуток.  Досить один раз розробити платформу свого бренду, яка буде актуальна як через тиждень, так і через 10 років.

Отриману базу використовують в якості технічного завдання, точки опори при розробці логотипу, слоганів, упаковок, фірмових кольорів, персонажів і стратегії позиціонування. Описані складові повинні відповідати загальній ідеї, не відхилятися від неї. Цей фізичний документ, який знаходиться у відкритому доступі для співробітників компанії – прекрасна опора для персоналу. З його допомогою нові працівники зможуть швидше адаптуватися, вибрати стратегію роботи з клієнтами, а досвідчені співробітники зможуть поліпшити свої показники.

Структура платформи бренду

Бренд будується на фундаменті, яким є платформа. Вона має складну структуру. Основні складові: місія, цінності, атрибути, УТП (унікальна торгова пропозиція), огляд майбутнього, портрет та інсайти авдиторії, позиціювання, сутність бренду, його історія та характер, стиль комунікацій.

За умови створення міцної бренд-платформи власник фірми отримує можливість побудови успішного та прибуткового бізнесу.