google_description

Позиціювання бренду – це створення унікального образу підприємства, що орієнтоване на підвищення конкурентоспроможності та впізнаваності.

google_keywords

Позиціювання бренду, просування бренду, позиція бренду

Позиціювання бренду – це створення унікального образу підприємства, що орієнтоване на підвищення конкурентоспроможності та впізнаваності.

Позиціювання бренду – це створення унікального образу підприємства, представлення його потенційним клієнтам, що орієнтоване на підвищення конкурентоспроможності та впізнаваності. Ця функція знадобиться молодим компаніям і тим брендам, які хочуть вийти на новий ринок або збільшити свою частку в існуючій ніші. Існують різні концепції позиціонування бренду. Щоб вибрати оптимальний варіант, важливо провести аналіз компанії і цільової аудиторії. Позиціонування допомагає донести інформацію про конкурентні переваги товару і закріпити позитивний образ компанії у голові споживача. Це практично розкрутка бренду. Якщо виробник не працює над позиціонуванням компанії, то створення образу бренду у цільової аудиторії формується самостійно, а це не завжди вигідно для компанії. Тому важливо контролювати цей аспект. Те, як позиціонує себе бренд, дає можливість персоналу стратегічно працювати з клієнтами, що допомагає краще продавати товар або послугу.

Просування компанії

Робити бренд впізнаваним важливо не тільки для знаходження та утримання клієнтів. Правильне позиціювання допомагає залучити зацікавлених і професійних працівників. Адже, чим відоміша фірма, тим престижніше у ній працювати. 

Стратегія позиціювання

Існує декілька ефективних стратегій позиціонування бренду. Більшість компаній роблять упор на одну з них, однак зустрічаються випадки, коли комбінують відразу кілька технік. Перед вибором стратегії позиціонування необхідно відповісти на питання, чого хоче цільова аудиторія. Виходячи з цього, вибирають відповідну методику впливу на потенційних клієнтів. Якщо товар підходить для людей з різними бажаннями, цілями, соціальним становищем, то розумніше розробити відразу кілька стратегій для різних ЦА. Бо ж чим ширше охоплення авдиторії, тим різноманітніші цінності і складніше досягнути результату. Також, чим вужча спеціалізація продукту компанії, тим простіше з ним працювати.

Азійська та західна: дві моделі позиціювання

У першій моделі основну увагу надають іміджу виробника, авторитет і довіра до якого і буде просувати товар. Друга модель спрямована на просування лінійки товарів і бренду. При цьому сам виробник часто залишається в тіні, випускаючи різні товари під різними брендами.

Стратегій позиціонування більше, ніж моделей. Кожен варіант має свої особливості, ми допоможемо вам обрати найбільш відповідну саме для вашого бізнесу.