Стратегія бренду

Навігація:
  1. Що це?

Що таке бренд?

Бренд – це комплекс ознак та елементів, що наділяють компанію індивідуальністю та роблять її легко впізнаваною для споживача. Щоб ваша продукція чи послуги займали лідируючі позиції на ринку, необхідно розробити стратегію бренду.

Стратегія бренду

Це цілісне бачення подальшого розвитку бренду, починаючи від ідеї, концепції, визначення цільового сегмента, УТП ( унікальної торговельної пропозиції), позиціювання і стратегії комунікацій, які сприяють просуванню товарів і послуг, забезпечує збільшення прибутку і привертає увагу клієнтів. Стратегія формування бренду пояснює, що буде представляти із себе ваш бренд, на кого буде спрямований та як саме він буде рости та розвиватися у довгостроковій перспективі.

Розробка стратегії 

Розробка стратегії включає абсолютно всі аспекти розвитку майбутнього бренду від ціннісної та ідеологічної основи до цілком конкретних, заснованих на даних маркетингових досліджень, ємності ринку, потенційної ЦА (центральної авдиторії), тактичних прийомів стратегії просування бренду, а також чітких, вимірних показників ефективності (KPI). Критично важливою і найбільш важкою складовою стратегії бренду є її практична реалізація. Тактика позиціювання і просування бренду обов’язково повинна ґрунтуватися на спеціально розробленій під вас системі показників ефективності і оцінки їх досягнення.

Професійно розроблена стратегія бренду – це бачення подальшого розвитку бізнесу і запорука ефективного продажу. Планування допомагає сформувати єдиний образ вашого бренду, виділити конкретні цілі для розвитку та розробити тактику їх втілення. 

Вартість розробки стратегії бренду розраховується індивідуально, відповідно до необхідного обсягу робіт для реалізації проекту та терміну виконання завдання. 

Що це?

Стратегія бренду - це бачення розвитку бренду; комплекс заходів, що сприяють просуванню товарів і послуг, забезпечують збільшення прибутку і привертають увагу клієнтів.

________________________________

google_description

Стратегія бренду - це бачення розвитку бренду; комплекс заходів, що сприяють просуванню товарів і послуг, забезпечують збільшення прибутку і привертають увагу клієнтів.

google_keywords

Стратегія бренду, розвиток бренду, розвиток бізнесу