Для працівників: дизайнери, які вважають що вони знають Photoshop на 70-90% – вам не до нас…у нас досвіду 10+ років і ми не впевнені, що знаємо його можливості на 20-30%, нам просто не потрібно застосовувати всі функції цієї програми у роботі. Якщо ви працюєте з шаблонами, Figma, Bootstrap, читаєте розумні книжки про бізнес, - не витрачайте наш час. Якщо Ви не бажаєте розвиватись та вдосконалюватись, якісно відпочивати, вважаєте що у роботі головне гроші - ви не створені для співпраці з нами. Нам не потрібні "тупі" виконавці наших наказів та підлабузники, ми шукаємо людей, які готові генерувати та обґрунтовано відстоювати свої ідеї (як перед нами так і перед замовниками). Ми шукаємо партнерів, з якими ми готові поділитись практичними знаннями та досвідом, допомогти вдосконалити ваші навички та втілити в життя креативні ідеї, сприяти вашому професійному та особистісному розвитку.
Перед тим як надсилати нам резюме, зрозумійте – ми працюємо з клієнтами в яких є обов'язки: задовольнити споживача їхнього продукту, щоб забезпечити працівників роботою, яка конвертовується у заробітну плату, що дає їм змогу забезпечити свої сім’ї. Від того, наскільки якісно ми виконаємо нашу роботу залежать долі людей.
Для замовників: якщо ви вважаєте що це просто, ви краще знаєте, вам там племінник тітки Галі сказав, а він вчився на ... – зробіть самі, ми Вам не потрібні.
Якщо ви вважаєте – "я вам оплачую гроші і мене нічого не цікавить", у вас немає часу заповнити бриф або надати нам інформацію - поки що, для Вас, наші послуги не є пріоритетом. Якщо ви не бажаєте витрачати ваш час та кошти, не бажаєте довіряти та ризикувати, задумайтесь – чи потрібен вам справді якісний продукт?
Клієнт це не Бог, клієнт для нас не "завжди правий™", клієнт – це партнер, який допомагає нам з головою вникнути у сферу його бізнесу, тому що у нього там більше компетенції, а ми в свою чергу ділимось з ним нашим досвідом та вміннями і даємо поради, що допомагають вийти на якісно інший рівень.
Ми з вами повинні знайти та зрозуміти сильні та слабкі сторони конкурентів і разом вивести формулу створення найкращого продукту для ваших споживачів.