Промо сайт
google_title
Промо-сайт: розробка, мета та переваги. Золота жила?
google_description
Розробка промо-сайту - найкраща презентація нового продукту та піар яскравої події. Цікава графіка чи відео дають можливість провести ефективну кампанію
google_keywords
Створити промо сайт, Створення промо сайту, Створення промо сайтів , Замовити промо сайт, Розробка промо сайту, Розробка промо сайтів, Веб сайт промо, Web site promo
Розробка промо-сайту – найкраща презентація нового продукту та відмінний піар яскравої події. Контент та дизайн промо-сайту підпорядковані завданню сформувати позитивне ставлення цільової аудиторії та підштовхнути до вибору. Ставка робиться на привабливість: цікава графіка чи відео, інтерактивність ресурсу дають можливість провести ефективну кампанію.
Навігація:
Промо сайт – це невеликий сайт, що привертає увагу. Основним завданням промо-сайту є вивід на ринок нової послуги, товару або бренду. Промо-сайт – хороший інструмент для формування іміджу компанії. Найчастіше такий сайт створюють на час проведення акцій або рекламних кампаній, має невелику кількість контенту і обмежений функціонал.
Від інших видів веб-ресурсів промо-сайти відрізняються відсутністю будь-якої стандартної структури. Структура промо сайту безпосередньо залежить від цілей, які ви перед собою ставите, від ідеї, яку ви хочете в нього вкласти, обраної концепції і рівня складності дизайнерського рішення, яке ви готові втілити. Існує ряд критеріїв, за якими можна промо-сайт відрізнити від інших інтернет-ресурсів:
- нестандартна концепція;
- взаємодія з користувачами на високому рівні;
- інтеграція проекту відповідно до соціальних запитів;
- безліч мультимедіа-вкладень, фото, відео, можливість музичного супроводу.
Якщо Вам не підходить промо сайт, Ви можете ознайомитися з іншими видами сайтів, перейшовши за посиланням.
Що таке промо сайт
Промо сайт - це невеликий сайт, що привертає увагу. Основним завданням промо-сайту є вивід на ринок нової послуги, товару або бренду. Промо-сайт - хороший інструмент для формування іміджу компанії. Найчастіше такий сайт створюють на час проведення акцій або рекламних кампаній, має невелику кількість контенту і обмежений функціонал. Якщо Вам не підходить промо сайт, Ви можете ознайомитися з іншими видами сайтів, перейшовши за посиланням. тексту
Що дає промо-сайт
В першу чергу, це вивід на ринок якогось нового продукту або послуги, який ви хочете зарекомендувати для цільової аудиторії. Далі, це привернення уваги користувачів до того, що ви рекламуєте. Важлива задача промо-сайту – створення іміджу вашої компанії, формування його як такого, якому можна довіряти, який стоїть на передовій розвитку тієї сфери, що ви уявляєте.
Наступним завданням даного сайту є залучення користувачів до цільового дії, тобто, звернення до вашого підприємства з метою купити те, що ви рекомендуєте.
За допомогою промо сайтів ви можете отримувати онлайн-замовлення по якомусь конкретному напрямку, наприклад, побутової техніки, комп’ютерного обладнання і так далі. Також, промо сторінка впливає на впізнаваність вашого бренду, позиції підприємства і, до того ж, піднімає його популярність в цілому.
Види промо сайтів
- Презентація ТМ
- Landing Page
- Акція, розпродаж
- Подія
- Представлення продукту / послуги
Переваги промо сайтів
Створення результативного промо-сайту – це підготовка веб-рішення, яке максимально оптимізовано для збільшення продажів. Ефективно використовуючи на сторінках можливість розміщення великої кількості тематичних розділів, при цьому ми грамотно розставляємо точки контакту з користувачами і прокладаючи конверсійні ланцюжки.
- ЦІЛЕСПРЯМОВАНО ВПЛИВАЄМО НА АУДІТОРІЮ ПРОДУКТУ
пропонуючи інформацію про переваги нового товару або послуги, новини, статті та огляди ринку. Замовити промо-сайт, означає, що ви активно орієнтовані на успішне просування в пошукових системах, і це дає можливість швидше збільшити популярність ресурсу
- ОПТИМІЗАЦІЯ ПІД ВЕЛИКУ КІЛЬКІСТЬ ВІДВІДУВАНЬ
що сприятливо позначається на просуванні в пошукових системах (як самого промо-сайту, рекламної акції, так і продукту). Чим частіше користувачі заходять на даний веб ресурс, тим його рейтинг вище в пошукових системах Google
- ВЕЛИКА ЩІЛЬНІСТЬ ВІЗУАЛЬНИХ ЕЛЕМЕНТІВ
сюди відносяться – демо-ролики, інтерактивні презентації та інші мультимедійні елементи, які допомагають показати продукт компанії з усіх боків з масою варіацій
Недоліки промо сайтів
- Висока конверсія (продажу) – завдяки заточенню під цільову аудиторію.
- Переваги в пошуковому просуванні – сайт, присвячений одній конкретній темі, має високу релевантність в очах пошукових систем, отже, буде займати позиції вище інших неспеціалізованих сайтів.
- Ідеально підходить для контекстної реклами – висока релевантність цільових сторінок забезпечує більш низькі ціни на клік, а підстроювання під цільову аудиторію з легкістю перетворює відвідувачів в покупців.
- Легко відслідковувати ефективність – телефони та інші контактні дані можуть відрізнятися від контактів на основному сайті, що дозволить достовірно відфільтрувати клієнтів, які приходять з промо-сайту.
Базові опції які містить промо сайт
- Управління структурою та змістом CMS з можливістю створення будь-якої кількості розділів
- Адаптивний дизайн і верстка
- Анімований слайдер
- «Новини», «Статті», «Блог»
- «Фотогалерея»
- Форми зворотнього зв’язку
- Резервне копіювання
Додаткові опції які може містити промо сайт
Додаткові програмні опції
- Калькулятори розрахунку вартості послуг
- Інтеграція з CRM системами
- Інтеграція з 1С
- Інтеграція з системами доставки
- Мультирегіональні
- Сервіси онлайн-платежів
- Додаткова мовна версія
- RSS, YML і XML вивантаження
- Особисті кабінети, авторизація
- наскрізна аналітика
- Голосування, опитування
Додаткові SEO опції
- Налаштування SEO-параметрів
- Прискорення завантаження сторінок
- Верстка під вимоги SEO
- SEO-для розділів
- SEO-для товарів
- формування sitemap
- формування robots.txt
- управління HTTPS
- Налаштування редиректів
- мікророзмітки Shema.org
- Мікророзмітки Open Graph
- Налаштування Google Search Console
Висновки
Промо сайт може існувати як кілька днів, так і кілька років, що залежить від того, наскільки довго ви бажаєте продовжити промо-акцію продукції.
Завдання промо-сайту вважається виконаним, якщо він може викликати у відвідувачів емоції, які приведуть до того, що вони здійснять у вас покупку або інші цільові дії.