Що таке підтримка контенту
Контент підтримка - це комплекс робіт, що полягає у розміщенні інформації на сайті, інтернет-магазині, презентації, рекламі і спрямований на підтримання інформаційної актуальності ресурсу.
Що дає підтримка контенту
Контентна підтримка – це формування потужного маркетингового інструменту, націленого на створення репутації та підвищення лояльності клієнта до компанії або бренду.
- Зростання цільового трафіку
- Зростання впізнаваності бренду
- Підвищення статусу компанії як експерта
- Підвищення довіри до продукту
- Формування лояльності клієнтів
- Формування лояльності пошуковика
- Відмежування від конкурентів
- Підкреслення унікальності
Види контенту
Якщо контент ділити дуже грубо, то він буває візуальним та аудіо. До візуального відноситься: текст, картинка, інфографіка. Одним з найкращих видів контенту являється відео контент, він включає в себе візуальну та аудіо складову.
Для бізнесу також важливим є поділ на завдання контенту:
- Для продажу – розповідається про переваги товару/послуги/компанії. Це означає, що цей вид інформації спрямований на продаж.
- Інформаційний – містить важливу, необхідну та цікаву інформацію для цільової аудиторії.
- Розважальний – ідея в тому, щоб розважити клієнта. Користувачі здебільшого заради цього і заходять до інтернету.
- Залучаючий – заохочує на зворотний зв’язок. Такий контент означає, що: “Зробіть певну дію – буде Вам задоволення”.
- Розшарюваний – контент, яким користувачі охоче діляться самостійно, незалежно від того, чи отримують вони вигоду чи ні.
- Навчальний – навчає користувача не тільки як правильно користуватися товаром/послугою, а й торкається навколотематичних питань.
- Сторонній – контент, який публікується від сторонніх осіб, тобто від партнерів або користувачів.
Переваги підтримки контенту
Інформаційний супровід допомагає підтримувати контент у актуальному стані.
- Регулярність – робота з контентом відбувається через рівні проміжки часу протягом дії договору.
- Зручність – видалимо, замінимо або додамо будь-які текстові та мультимедіа матеріали на сайті, інтернет-магазині, презентації та ін.
- Якість – професійно оформимо контент під час його розміщення на ресурсі. Відступи, заголовки, акценти.
- Час – вчасно реагуємо на всі зміни пошуковиків, законодавства, потреб суспільства
Висновки
Щоб привернути увагу та зацікавити потенційного клієнта, необхідно використовувати різні види контенту, кожен з видів контенту допоможе досягти конкретної мети. Дійте та експериментуйте.
Користувачам подобається корисний, різноманітний та цікавий контент.
Люди думають образами та картинками. Відмовившись від фото, відео контенту, ви втратите грандіозний маркетинговий інструмент.
Зазвичай користувачі мають велику довіру до експертів. Людині потрібен авторитет, спеціаліст — людина не може знати все.
Заслужити довіру людини неймовірно складно і самі розумієте, що втратити її дуже легко. Завжди перед публікацією перевіряйте інформацію, не перевантажуйте людей надокучливою рекламою, проявіть турботу — і люди розвиватимуть ваш бізнес.