SEO

Просування, розкрутка, оптимізація, підвищення видимості сайту в пошукових системах. Все це про SEO. Правда, досвід співпраці з малим бізнесом, підприємцями, які поки тільки збираються виходити в онлайн, показує – люди погано розуміють, що таке SEO і для чого воно потрібне.

SEO (Search Engine Optimization) – комплекс заходів та дій, які усувають, запобігають / мінімізують технічні помилки на сайті і покращують читаність ресурсу роботами пошукових систем.

Що це?

SEO (Search Engine Optimization) - комплекс заходів та дій, які усувають, запобігають / мінімізують технічні помилки на сайті і покращують читаність ресурсу роботами пошукових систем.

Що дає?

Головна мета просування сайту: збільшити потік цільової аудиторії, що у свою чергу збільшить прибуток з сайту.

Сайт повинен бути максимально адаптований до запитів цільової аудиторії. Тоді він вийде на перше місце в пошуку.

Потік цільової аудиторії (по-іншому цільовий трафік) – процес, який повинен відбуватися безперервно. При грамотному просуванні сайту трафік буде стабільним, і постійно збільшуватиметься. Трафік ресурсу, який просувається з помилками або не просувається взагалі, буде падати або прагнути до нуля.

Завдання SEO-фахівців – прокачати сайт і отримати довіру роботів, які допоможуть цільовій аудиторії знайти ваш сайт, продукт, послугу або контент на ньому і зробити цільову дію. Тобто – купити, замовити, оформити підписку і стати вашим постійним лояльним клієнтом, передплатником, читачем.

Вся суть SEO: щоб користувач швидше, легше знаходив потрібну йому інформацію і щоб ця інформація максимально точно відповідала тому, що він шукав в Google, Яндекс, Bing, Yahoo і інших пошукових системах. Тобто, залучити якомога більше цільового трафіку. Однак, тут виділяють 2 варіанти виконання роботи: просування по позиціях і просування по трафіку. Суть цих методів однакова, але цілі формуються по-різному.

Просування по позиціях – це коли складається певний набір пошукових фраз (семантичне ядро) і виконується вивід сайту в ТОП 10 по цих позиціях.

Просування по трафіку – це коли якісь конкретні позиції нас мало цікавлять, але ми концентруємося на залученні потрібного трафіку. Тут вже йде більш точний відбір пошукових фраз, періодично коригується семантичне ядро, йде активна робота з контентом. Вважається, що просування по трафіку, особливо в Україні, набагато більш ефективне, тому що його метою є сам трафік, а не позиції.

Типи

SEO-фахівці умовно ділять методи оптимізації на білі, сірі та чорні в залежності від того, чи дотримуються правила пошукових систем. Будь-який з методів має на увазі використання технік, які безпосередньо або побічно впливають на роботу пошукових роботів.

Біла seoоптимізація – робота над ресурсом без застосування офіційно заборонених методів просування, які могли б вплинути на пошукові алгоритми.

Сірі методи оптимізації офіційно не заборонені, але їх використання може бути розцінено як неприродне завищення популярності. Деякі пошуковики блокують подібні сайти.

До чорної оптимізації відносяться методи, що суперечать правилам. Ризик потрапити під фільтри і санкції пошукових систем дуже високий.

Будь-яке SEO має на увазі використання технік, які безпосередньо або побічно впливають на роботу роботів. Однак «білі» оптимізатори і маркетологи не порушують правил гри. Вони дотримуються рекомендацій пошукових систем по створенню хороших сайтів і їх оптимізації. Інформація представлена ​​у відкритому доступі в довідковому центрі Search Console Google.

Зовнішня оптимізація сайту

Вже давно пішли в минуле ті часи, коли зовнішня оптимізація сайту, тобто збільшення його відвідуваності шляхом переходу користувачів зі сторонніх майданчиків, досягалася закупівлею кількості посилань більшого, ніж у конкурентів. За деякими дослідженнями, на посилання зараз відводиться лише 10% всіх алгоритмів ранжирування пошукових систем.

Проте, посилання і сьогодні здатні збільшувати показники сайту. Якщо ви вирішили до них вдатися, то пам’ятайте, що організувати їх можна не тільки платними, але і безкоштовними способами – вирішуйте самі, який з них вам більше підходить. Єдина вимога і в тому, і в іншому випадку – посилання повинні бути максимально природними, щоб не дратувати зайвий раз нав’язливістю ні користувачів, ні пошукові системи.

Якщо ж в число ваших завдань входить не тільки номінальне збільшення відвідуваності, але і такі куди більш важливі речі, як конверсія і прибуток, то вам вже не обійтися без внутрішньої оптимізації сайту.

Внутрішня оптимізація сайту

Отже, якщо ви хочете, щоб ваш сайт був дійсно ефективним, одних посилань недостатньо: потрібен інформативний контент з хорошими текстами і прагматичним розташуванням банерів, кнопок і форм, а також грамотне HTML-оформлення і правильна настройка основних параметрів сайту. Ось чому необхідно приділити особливу увагу:

Контент

Контент (тексти, картинки і т.д.) Повинен бути унікальним, корисним для користувача і структурованим, а також позбавленим основних помилок: переспама (включення занадто великої кількості ключових слів) і виділення ключових слів жирним шрифтом.

Код (HTML)

На сторінках повинні бути присутніми мета-теги: title, description, заголовок H1, підзаголовки h2-h6, а контент слід оформляти за допомогою списків, підзаголовків і картинок (важливо пам’ятати також і про теги alt і title).

Технічні вимоги

На сайті потрібно вірно налаштувати файл robots.txt, карту сайту, швидкість завантаження сторінок, індексацію, формат веб-адрес URL – так, щоб вони містили слова, а не абревіатури або ідентифікатори бази даних (так званий ЧПУ – людино-зрозумілий URL) , і т.д.

Якщо ви вже проводили на своєму сайті якісь дії по його оптимізації, то ви напевно знайомі з багатьма з цих термінів. Однак засвоїти ази просування сайту ми рекомендуємо не тільки тим власникам, які хочуть самостійно займатися розкручуванням, але і тим, хто вирішив для допомоги в цьому питанні найняти фахівців.

 

Ну а розділяти внутрішнє і зовнішнє SEO – справа, як ви розумієте, невдячна, оскільки складно сказати, яке з них важливіше. Для отримання максимального результату обидва цих методи повинні працювати в тандемі – в цьому випадку вони взаємно підсилюють один одного. Головна порада, яку ми можемо вам тут дати, такий: перш ніж починати закупівлю посилань або, наприклад, запускати рекламні кампанії в Інтернеті, тобто приступати до зовнішнього просування, обов’язково проведіть внутрішню оптимізацію – приведіть сайт в порядок, це призведе до кращих результатів.

Додаткові послуги

Корпоративний сайт
Web site
Промо сайт

________________________________

google_title

SEO - Оптимізація сайтів "Під ключ"

google_description

Seo - просування сайту під пошукові системи | Професійний підхід та багаторічний досвід у просувані сайтів. Обслуговування сайту. Розкрутка сайтів.

google_keywords

Просування, просування сайту, Оптимізація, Розкрутка сайту, створення реклами, інтернет реклама