Що таке технічна підтримка
Технічна підтримка – це комплекс заходів, мета яких полягає у підтримці безвідмовного функціонування ресурсів: сайтів, додатків, реклами, CRM систем. Техпідтримка полягає у вірній побудові роботи вашого ресурсу, починаючи від функціонування серверів і закінчуючи додаванням нових модулів.
Що дає технічна підтримка ресурсів
Технічної підтримки потребує будь-який сервіс: сайт, додатки, реклама, SRM системи
- Контроль стабільності роботи
- Професійне та комплексне обслуговування
- Сучасне оновлення
- Вивід проекту на новий рівень
Переваги технічної підтримки
Не завжди достатньо призначити відповідальним за сайт системного адміністратора компанії або секретаря. На жаль, досвід показує, що вони не завжди виконують покладені на них додаткові обов’язки. Ми ж пропонуємо вирішення проблеми найпростішим і найвигіднішим шляхом – звернутися за послугою підтримки в нашу компанію. Тим самим ви збережете багато часу і заощадите чималі кошти.
- Виділений менеджер проекту, який керує циклом розробки
- Відсутність необхідності найму додаткового співробітника до штату та виплати йому зарплати
- Інформація на сайті завжди знаходиться в актуальному стані
- Сайт привабливий для пошукових систем, що дозволяє збільшити його релевантність у пошуковій видачі
Висновки
Кожен онлайн-проект свого часу потребуватиме технічного доопрацювання, оскільки технології та мода щодня диктують щось нове. Ця послуга досить розповсюджена. Технічне доопрацювання – це оптимізація написаного веб-програмістом коду, додавання нового функціоналу та модулів, а також видалення будь-яких неполадок.
Технічна підтримка дозволяє в спокійному рівномірному темпі проводити планомірний розвиток онлайн – ресурсів: сайту, додатків, реклами, SRM систем та підтримувати їх в робочому стані, тому що при виникненні будь-якої задачі, вона не проходить через етапи оцінки, погодження вартості, підписання додаткових договорів і так далі, а одразу запускається в роботу.
За наявності підтримки запити обробляються у пріоритетному режимі, невеликі доопрацювання виконуються безкоштовно. Без підтримки запити ставляться у чергу після поточних наших завдань, невеликі доробки виконуються за збільшеною ціною, тому що відволікають від основної роботи, а грошей приносять мало.