Що таке таргетована реклама
Показ оголошень в соціальних мережах тільки тим людям, які підходять під портрет вашої цільової аудиторії. Це може бути показ молодим мамам, підприємцям, любителям книг або тим, хто цікавився франшизами. Під час налаштування можна перетинати кілька інтересів, щоб звузити аудиторію, але зробити її максимально гарячою.
Що дає таргетована реклама
Таргетована реклама дає можливість в швидкому режимі отримати більше цільового трафіку на сайт і продати товари або послуги в інтернеті. Рекламний канал такого типу підійде для бізнесу різних тематик: і будівництво котеджів в Києві, і ремонт пральних машин у Львові чи багато іншого.
- Швидкий приплив потенційних клієнтів налаштованих на покупки
- Чіткий поділ потенційних клієнтів за інтересами
- Регулярний аналіз ефективності мережі
- Рекомендації щодо розвитку мережі та сайту
- Незалежна оцінка роботи ваших менеджерів з продажу
Види таргетованої реклами
Look-alike
Маючи на руках контакти тих, хто вже зробив покупку або цікавився вами – ви завжди зможете знайти схожу аудиторію. Соціальні мережі дозволяють збирати базу людей, схожих на вашу аудиторію.
Завантажуючи її в особистий кабінет, відбувається аналіз аудиторії і пошук людей зі схожими поведінковими чинниками і соц.демом.
Далі, ми вже можемо розбивати її на сегменти і показувати рекламу окремо чоловікам, жінкам, певним віковим категоріям зі спеціальними пропозиціями.
Соціально-демографічний портрет
У кожній із соц. мереж ви можете зробити настройку таргета на певні стать, вік, тип пристроїв, регіон, інтереси.
Фейсбук дозволяє підібрати інтереси більш гнучко і вибрати 1 або зробити перетин з кількох інтересам.
Таким чином, розуміючи портрет своєї ЦА, ви зможете налаштувати рекламу максимально гнучко і точно. А розбиваючи на частини, наприклад, по підлозі, зможете показувати рекламу з торговим оффером і картинкою, максимально резонуючими у потенційних клієнтів.
За інтересами
Ви можете зробити таргетинг в соціальних мережах і зібрати аудиторії за певними інтересами:
- Співробітники компаній
- Закохані пари
- Любителі суші
- Покупки і мода
- Футбольні фанати
Така гнучка настройка дозволяє вручну звужувати сегмент до найгарячішою аудиторії.
Геотаргетинг
Показ вашої реклами тільки тим, хто живе або працює в певній локації. Це може підійти для реклами місцевого бізнесу – барів, магазинів квітів або доставки готової їжі.
Переваги таргетованої реклами
- Ви платите тільки за перегляди цільових користувачів.
- Велика частина відвідувачів з реклами – ваші потенційні клієнти.
- Можливість вибору регіону і часу показу реклами.
- Прозорість статистики.
- Можливість точно спланувати бюджет.
Соціальні мережі
Відрізняється розумним Таргетом, який автоматично підбирає аудиторії, грунтуючись на налаштовані події – глибину перегляду і конверсію на сайті.
Тут важлива візуальна складова, і тому настройка таргета тут відмінно підходить для реклами кафе, дитячих товарів і декору для дому.
Висновки
Показ оголошень в соціальних мережах тільки тим людям, які підходять під портрет вашої цільової аудиторії. Це може бути показ молодим мамам, підприємцям, любителям книг або тим, хто цікавився франшизами. Під час налаштування можна перетинати кілька інтересів, щоб звузити аудиторію, але зробити її максимально гарячою.
Дає можливість швидкого запуску та результату. Рекламний канал такого типу підійде для бізнесу різних тематик.
Серед переваг Таргетованої реклами – максимально точна робота з аудиторіями, так як соціальні мережі часто володіють більшим об’ємом особистої інформації, ніж найближчі рідні та кохані люди.
Рекомендуємо безкоштовну консультацію з нашим фахівцем, який мотивований реально допомогти вам. Адже краще довіритись висококласним професіоналам з моральними принципами 🙂