Розробка дизайну упаковки
google_title
Дизайн упаковки. Створення промислової упаковки
google_description
Правильно розроблена упаковка лаконічно «пояснить», чому саме цей продукт має придбати споживач. Зацікавити покупця може оригінальний дизайн пакування.
google_keywords
Дизайн упаковки, яскрава упаковка, промисловий дизайн, дизайн пакування
Захопливий вигляд упаковки товару є запорукою успіху на ринку, адже понад 60% покупок є спонтанними і заснованими виключно на зовнішній привабливості продукту. Правильно розроблена упаковка максимально лаконічно «пояснить», чому саме цей продукт має придбати споживач. Зацікавити, привернути, здивувати, захопити покупця може оригінальний дизайн пакування.
Навігація:
Що таке дизайн упаковки
Дизайн робить продукцію масового виробництва цікавою для споживачів та вигідною для виробників. Постійна видозміна та вдосконалення форми і конфігурації виробів є одним із вагомих факторів комерційного успіху підприємства. Від зручності користування, функціональності і зовнішнього вигляду виробу в значній мірі залежить його успіх на ринку, тому вдалий дизайн упаковки сьогодні є надзвичайно важливим. Щоб споживач переконався у високій якості вашого продукту – спочатку він має його придбати, а саме яскрава упаковка є першочерговим засобом, який підштовхує зробити вибір на користь вашого товару.
Нащо робити дизайн упаковки
У сучасному конкурентному ринковому просторі завоювати гідне місце під сонцем стає все важче. Продаж товару – це сукупність безлічі продуманих рішень. Після аналізу аудиторії та проведення рекламних кампаній, ми діємо на покупця у кінцевій точці – магазині. Чи це фізичне представництво чи онлайн-площадка, покупець звертає увагу на той товар, який чимось виділяється серед інших. Дизайн упаковки може привернути та захопити увагу покупця різними способами, починаючи з оригінального малюнку і закінчуючи незвичною формою.
Класифікація упаковки
Матеріали, що застосовуються для упакування – різноманітні та дуже важливі. Для успішної реалізації товару їх слід ретельно обирати, звертаючи увагу на технічні характеристики та безпосередню взаємодію з продуктом. Адже дуже часто упакування містить три пласти, кожен з яких має свій функціонал:
- Внутрішня упаковка – у ній безпосередньо міститься товар
-
Зовнішня упаковка – для захисту внутрішньої упаковки; знищується безпосередньо перед використанням товару
-
Транспортне упакування – застосовується для зберігання, ідентифікації та перевезення товару
Недоліки упакувань
Привертає увагу не тільки яскравий дизайн, але і якісно виконана упаковка. Добротні матеріали та чіткий друк коштують недешево, що суттєво впливає на кінцеву ціну товару. Якщо у вас не одна позиція, а лінійка – то пакування кожного продукту має мати унікальні позначки, щоб покупець не плутався, ця необхідність підвищує вартість виробництва. А ще, навіть хороший дизайн у швидкозмінній сучасності залишається актуальним не надто довго, тож через кілька років потрібно оновлювати візуальну складову та робити редизайн, що знову вимагає певних фінансових витрат.
Особливості дизайну пакування
Дизайн упаковки є кропіткою справою, яка складається з етапів, що безпосередньо впливають на розробку пакування:
- моніторинг ринку
- дослідження конкурентів
- визначення цінового діапазону упаковки
- дослідження тенденцій дизайну даного напрямку
- аналіз цільової аудиторії
Дизайнер опрацьовує декілька концепцій ідей, продумує форму, розміри та пропорції, кольори, текстуру, та реалізовує це у графічних макетах.
Важливі деталі
Дизайн упаковки товару варто створювати на основі вже існуючої дизайн-концепції, єдиної для компанії і її фірмового стилю. У розробці потрібно враховувати специфіку споживачів, перспективи продажу вашого продукту, друкарські можливості. Обов’язково прораховується можливість розширення лінійки товару, адже це вплине на дизайн зі сторони сегментації. Не менш важливим є наповнення: його необхідно продумати зробити без професійно продуманої інфографіки, якісних фотографій і змістовних текстів.
Підтримка дизайну
Часом, все ж, замовнику складно визначитись, чи буде продукт мати розвиток, тож у результаті потрібно доробляти упаковки з іншим об’ємом, вагою або роширяти лінійку. Якщо ми розробили першочерговий дизайн, то саме такі зміни можна назвати підтримкою дизайну пакування.
Що робили
Висновки
Тренди встановлюють ті, хто ламає стереотипи та новомислить. Завдання дизайнера полягає в тому, щоб, озираючись на минулі шаблонні рішення, переконати клієнта, що креатив – це вирішальний чинник успіху у майбутньому. Сучасний споживач стає все більш вимогливим до оригінального дизайну продукції, він бачив «усе» або «майже все», тому хоче щось особливе, цікаве, щось що «чіпляє». Знаючи актуальні тренди в дизайні упаковки та етикетки можна візуальними засобами ефективніше передати суть бренду та завоювати цільову аудиторію. Наша креативна агенція має велику кількість напрацювань у цій галузі, тож замовити дизайн упаковки саме у компанії “ARDENIS” – це справді вдала ідея!