Що таке SMM
SMM (Social Media Marketing) - це повноцінний маркетинг в рамках соціальних мереж.
Ведення аккаунта в Instagram, спільноти в Facebook неможливо без продуманого контент-плану, чіткого рубрикатора і унікальної графіки. Ми подбаємо про те, щоб ваші соціальні мережі були цікавими і корисними для підписників.
Що дає ведення соціальних мереж?
- Збільшення відвідуваності потенційного сайту і групи
- Зростання впізнаваності бренду
- Зворотний зв’язок
- Збільшення репутації компанії
- Інформування про рекламні акції і знижки
- Підтримка партнерів і дистриб’юторів
- Збільшення лояльності споживачів Ви отримуєте маркетинг в соціальних мережах, який підходить для більшості сайтів, товарів / послуг, які потребують залучення цільової аудиторії.
- Збільшення продажів Ваших товарів і послуг
Види SMM
- YouTube
- TikTok
Що входить в SMM
Умовно велика комплексна послуга «Просування в соціальних мережах (SMM)» ділиться на три ключових напрямки діяльності фахівця: дизайн, контент, реклама.
Дизайн
- Формування оригінального стилю подачі графічного і медійного контенту від імені компанії, за основу може братися брендбук або корпоративний стиль;
- Розробка основних елементів оформлення акаунтів (шапка, аватар, обкладинки для історій, товари, альбоми, розсилки та ін.);
- Створення графічних шаблонів для публікацій в кожній соцмережі з урахуванням рекомендованих майданчиком форматів.
Контент
- Аналіз ринку для подальшого складання контент-стратегії на основі отриманих з аналітики результатів;
- Формування унікального «голосу» бренду, підбір стилю спілкування, який буде найкраще сприйматися цільовою аудиторією;
- Складання рубрикатора;
- Написання контенту, причому частота випуску залежить від напрямку діяльності, поставлених цілей, типу аудиторії та інших нюансів.
Таргетована реклама
- Аналіз ринку;
- Підбір оптимальних каналів для залучення зацікавленої аудиторії;
- Складання оголошень, підготовка креативів та промо-відео;
- Формування бюджетів з установкою цілей витрат коштів;
- Налаштування таргетованої реклами;
- Оптимізація кампаній і контроль їх ефективності з наданням наочних звітів клієнту.
Висновки
Ефективна стратегія соціального медіа-маркетингу (SMM) включає в себе комплексні заходи з дизайну, контенту та таргетованої реклами. Важливо враховувати індивідуальні особливості кожного клієнта, розробляти стратегію, опираючись на аналіз цільової аудиторії та конкурентів. Дизайн визначає візуальний ідентифікатор бренду, контент формує унікальний “голос” і взаємодію з аудиторією, а таргетована реклама забезпечує максимально ефективний зворотний зв’язок та розкриває потенційним клієнтам переваги продуктів чи послуг. Застосування SMM сприяє збільшенню відвідуваності сайту, підвищенню впізнаваності бренду, залученню цільової аудиторії та підтримці взаємовідносин з партнерами. Зростання лояльності споживачів та збільшення продажів є природним результатом добре розробленої стратегії SMM. Таким чином, в сучасному бізнес-середовищі SMM визначається як ключовий інструмент маркетингових комунікацій, що дозволяє ефективно взаємодіяти з аудиторією та досягати стратегічних бізнес-цілей.