На момент звернення до нашої компанії у фітнес-клубу був старий сайт, який не закривав основні потреби, а більше працював як сайт-візитка. Також, окремо були розміщені односторінкові сайти з короткою інформацією. Кожен з них за своєю архітектурою, структурою та дизайном вибивався із загального стилю.
Ми допомогли об’єднати проекти «Forever» в єдиному центрі управління. Новий сайт збільшив цільові звернення і відвідуваність ресурсу фітнес клубу. Через кілька місяців після запуску сайту продажі клубу виросли в три рази. А якщо порівняти дані Google Analytics, зібрані за 2014 зі старого сайту, і за 2015 вже з нового, то видно, що показник відмов на сайті знизився на 26,7%. Співробітники «Forever» отримали зручну форму зворотного зв’язку і можуть вести продуктивне спілкування як з постійними, так і з потенційними клієнтами.