Сувенірна продукція
Що це таке
Сувенірна продукція - це різноманітні предмети з нанесенням фірмової символіки, що покращують імідж підприємства та водночас працюють як ненав'язлива реклама. Це один з кращих способів просування і збільшення впізнаваності вашого бізнесу. Брендовані продукти можуть використовуватись на різних заходах та охоплюють широку авдиторію потенційних споживачів.
Для чого потрібна сувенірна продукція
Саме “сувенірка” (як її ніжно кличуть дизайнери) вже багато років популярна в усьому світі не тільки у якості особистих подарунків, а й для просування бренду малих компаній і величезних корпорацій. Отримавши якісний, а головне, корисний сувенір від промоутера з логотипом фірми, користувач неодмінно запам’ятає цю рекламу і за потреби звернеться за послугою.
Види сувенірної продукції
- Промоушн-сувеніри – використовуються для масового поширення
- Бізнес-сувеніри – для постійних клієнтів і партнерів
- VIP-сувеніри – унікальні предмети для особливих клієнтів
Переваги сувенірної продукції
Оригінальні невеликі рекламні сувеніри можна подарувати партнерам по бізнесу або колегам під час ділової зустрічі або після неї. У цьому випадку не варто економити на якості, а також бажано підібрати щось потрібне: блокнот, ручку, набір олівців, флешки з нанесенням логотипу вашої компанії. Це ті категорії подарунків, які стануть в нагоді в будь-якому випадку, а також часто такі речі передаровують комусь іншому, за рахунок чого невеличкий сувенір починає ефективно працювати на вас. Такий вид продукції варто продумати під час розробки фірмового стилю, а потім за потреби швидко виготовити до певної події.
Недоліки сувенірної продукції
За умови замовлення якісних сувенірів невеликими тиражами – ціна одиниці виходить досить високою, якщо ж купувати велику партію, то одноразова вартість замовлення може бути досить суттєвою. Також, треба знайти підрядника, який забезпечить високу якість друку та й самого сувеніру, а це часом перетворюється у той ще квест.
Висновки
Не варто думати, що сувенірна продукція – це лише пафос та гроші викинуті на вітер. При правильному підході сувенірну продукцію можна використовувати замість масштабних рекламних компаній та акцій, що вийде ще й економніше. Це найпозитивніший вид реклами, оскільки ми завжди даруємо його з хорошими емоціями, а саме такі асоціації потрібні для вашого бренду.