Логотип для ТМ “Закваська”

Імпортер - Харчова промисловість - Харків, Україна - 2018

Компанія займається інтернет-дистрибуцією італійських заквасок та ферментів для домашнього приготування живих йогуртів та кефірів, а також крафтових сирів. Найкращі італійські закваски з живими бактеріями, які займають провідні позиції через свої унікальні та корисні властивості.

Керівництво підприємства звернулось до нас з потребою у редизайні логотипа. Редизайн логотипу – це правильний крок до зміцнення бренду та його високої ідентифікації споживачами. За десятиріччя роботи, у магазину сформувався певний потік клієнтів, проте хотілось збільшити рівні продажу. У замовника не було конкретного бачення стилістики майбутнього фірмового стилю, тож ми вирішили спробувати різні напрямки. Ми зробили ставку на дизайн логотипа, що з першого погляду допомагає ідентифікувати напрям діяльності фірми та можливість саме домашнього приготування її продукції.

Після створення лого ми взялись за розробку корпоративного стилю, який би відповідав актуальним вимогам компанії. У процесі було виявлено необхідність розробки повноцінного брендбуку. У результаті нашої співпраці компанія «Закваська» отримала повністю оновлений візуальний облік, який сприяє бажанню покупців придбати її продукцію.


Замовнику сподобались варіанти логотипу-емблеми, де текстова частина розміщена безпосередньо на кольоровій плашці. У подальшому доопрацюванні, ми визначились із кольоровою гамою та вирішили відмовитись від «молочної» плями на фоні, задля простішого та коректнішого технічного відтворення. Така ж доля спіткала і чашу – змінили стилістику та деталізацію руки, дрібноелементну ягідку малини – замінили вишнею, це полегшило сприйняття та покращило чіткість при друці (навіть у малих розмірах)

Результатом нашої роботи став логотип-емблема, який складається із комбінації графічних елементів та тексту, що об’єднані фоном. Оскільки закваска – це симбіоз мікроорганізмів, то основою даного логотипу стало стилізоване зображення бактерії. Легкість домашнього приготування кисломолочних продуктів підкреслює тарілочка у формі руки. Основні кольори: шоколадний та персиковий, виглядають гармонійно та чудово контрастують. Після грунтовних досліджень, ми обрали це поєднання для вирізнення продукту з-поміж конкурентного товару. Також присутній знак торгової марки − “ТМ”

Передбачено використання додаткових версій логотипу: монохромних (з використанням додаткових визначених кольорів) та ахроматичних – при чорно-білому друці або тисненні чи гравіюванні. За потреби розміщення логотипу на різнобарвному тлі – використовується біла підкладка.
Підприємство безпосередньо займається фасуванням продукту, це зумовило потребу у нових етикетках та упакуванні. Після затвердження логобуку, замовник зрозумів, що для хорошого сприйняття продукції, необхідно розробити повноцінний брендбук.

Відгуків поки що немає